tirsdag 30. juli 2013

Hjemme igjen!

Etter tre uker på veien, er vi nå hjemme igjen.
Vi har reist sør-Sverige rundt, og har blant annet vært i Göteborg, Varberg, Öland, Malmö, København og Lysekil. Jeg kommer til å oppdatere bloggen med reisebrev fremover.

Hele tiden har vi bodd i teltet, og jeg må si etter denne turen, at vi simpelthen ELSKER det. Stor plass, stødigt og stabilt uansett vær. Ikke at vi kan klage over været. Vi har hatt en dag med regn og en dag med sterk vind. Resten av turen har vi hatt skyfri himmel, strålende sol og temperaturer mellom 24 og 34 grader.
Her kommer noen bilder av teltet in action:

 Her er teltet oppslått i Lysekil. Og vi hadde den eneste dagen på 3 uker med regn. 

Sol i Valberg, og Snuppa mi koser seg i solen med litt snacks.

Og på en regnfull dag, nå været var for dårlig til å gjøre annet en innekos, benyttet jeg anledningen til å ta noen bilder av innsiden:

 Utsikt fra det innerste oppholdsrommet og ut mot panoramarommet.

 Innerte oppholdsrommet. Man får en følelse av størrelsen når man ser all plassen rundt gubben. Et av tre soverom vises i bakgrunnen. 

Inn mot det innerste oppholdsrommet. Bildet er tatt fra panoramarommet. 

2 kommentarer:

Livet på Hafslo sa...

Hei!

Blitt så inspirert av bloggen din! Turer med teltet :-) Så inspirert at vi skal bestille oss eit slikt telt sjølv. Tusen takk for eg fekk lese ein slik hærlig blogg! No har eg blitt følger av bloggen din om det er greit? :-) Hilsen meg :-)

Torill sa...

Hei. I forbindelse med årets sommerferie googlar vi på reisetips med telt. Fant bloggen din, men ser at den ikkje er oppdatert. Er bloggen framleis i drift så følg eg gjerne vegen din med telt.